Politica de confidențialitate

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale TRIF FARMTECHNIK S.R.L, denumită în continuare administrator și având calitate de operator de date.
Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal (ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele), în contextul utilizării paginii de internet trifpieseutilaje.ro, la care ne vom referi în continuare cu denumirea „site-ul”.

1. Dispoziții generale

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către administrator se realizează prin respectarea prevederilor Regulamentului General privind Protecția Datelor 2016/679 (GDPR). În scopul desfășurării activității sale și al oferirii de servicii de calitate, site-ul folosește o serie de date cu caracter personal ale anumitor categorii de persoane fizice (vizitatori și clienți ai site-ului).

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate:

A) Dacă sunteți client al site-ului, acesta va prelucra date cu caracter personal ca:
• Nume și prenume
• Denumirea și CUI-ul societății (opțional)
• Adresa de livrare
• Număr de telefon
• Adresa de e-mail
• Date referitoare la modul de utilizare al site-ului (comportament/preferințe/obișnuinte)
• Alte categorii de date furnizate în mod direct prin crearea contului de utilizator, în contextul plasării unei comenzi prin intermediul site-ului sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea site-ului.

B) Dacă sunteți vizitator al site-ului, acesta va prelucra date cu caracter personal pe care le furnizați:
• În mod direct în contextul utilizării site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii contact, în măsura în care alegeți să ne contactați astfel;
• În mod indirect, date cum ar fi: adresa IP, browser și sistem de operare folosit, istoric căutări, durata navigării, limba și pagini vizualizate, informații sau produse vizualizate/căutate, informații privind interacțiunea cu paginile site-ului (derularea, click-urile, trecerile de mouse) și alte date despre comportamentul utilizatorilor.

3. Scopurile și temeiurile de prelucrare a datelor cu caracter personal:

A) Dacă sunteți client, site-ul prelucrează datele astfel:
pentru buna desfășurare a relației contractuale dintre dumneavoastră și administrator, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea și facturarea comenzii plasate pe site, informarea dumneavoastră asupra stării comenzii, organizarea returului de produse comandate, etc.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop are la bază contractul încheiat între dumneavoastră și administrator , definit în cuprinsul Termenelor și Condițiilor. Furnizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară pentru executarea acestui contract. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea derulării raporturilor contractuale dintre dumneavoastră și administrator.
pentru îndeplinirea obligațiilor legale ce revin în contextul serviciilor prestate prin intermediul site-ului, inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop este necesară în baza unor obligații legale. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este necesară. Refuzul furnizării datelor poate avea drept consecință imposibilitatea de a respecta obligațiile legale care îi revin și, deci, în imposibilitatea de a vă oferi serviciile prin intermediul site-ului.
pentru activități de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (e-mail, sms), de comunicări comerciale privind produsele și serviciile oferite de, prin intermediul site-ului.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.
în scopul efectuării diverselor analize, raportări privind modul de funcționare a site-ului, realizarea de profiluri de preferințe de consum, în principal, în vederea îmbunătățirii experienței oferite pe site.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim de a imbunătăți permanent experiența clienților pe site. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

B) Dacă sunteți vizitator al site-ului, administratorul prelucrează datele astfel:
pentru activități de marketing, respectiv, pentru transmiterea prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (e-mail, sms), de comunicări comerciale privind produsele și serviciile oferite de administrator, prin intermediul site-ului.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.
pentru rezolvarea plângerilor, reclamațiilor și pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăți experiența dumneavoastră oferită pe site.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la baza interesul legitim al administratorului de a asigura funcționarea corectă a site-ului, precum și pentru a îmbunătăți permanent experiența vizitatorilor site-ului, inclusiv prin soluționarea diferitelor comentarii, intrebări sau reclamații. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

4. Durata de timp pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Administratorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare mentionațe mai sus.
În cazul în care sunteți client, vom prelucra datele dumneavoastră pe întreaga durată a raporturilor contractuale și, ulterior, conform obligațiilor legale care revin în sarcină (de exemplu: în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 10 ani de la data încheierii exercițiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).
În cazul în care doriți să nu vă mai fie prelucrate datele cu caracter personal sau dacă doriți ștergerea datelor, vă puteți exercita drepturile detaliate mai jos.

5. Dezvăluirea datelor cu caracter personal

Nu închiriem/vindem datele dumneavoastră cu caracter personal către terțe părți.
Pe lângă administrator, în anumite situații, datele pot fi accesibile pentru terțe părți, precum furnizori de servicii, operatori de transport, furnizori de hosting, companii IT, numite, dacă este necesar, ca persoane împuternicite de administrator.
Acestea sunt obligate prin contract să mențină confidențialitatea datelor și să le folosească exclusiv în scopul pentru care le-au fost furnizate.
De asemenea, am putea dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:
• pentru administrarea site-ului;
• în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de către administrator prin intermediul site-ului;
• pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea site-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
• pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
• pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
• atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege, etc.

6. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate pot fi transferate în afara României, dar doar către state din Uniunea Europeană.

7. Drepturile de care beneficiati

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

  1. dreptul la informare – dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare, conform celor descrise în prezentul document;
  2. dreptul de acces la date – dreptul de a obține confirmare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare, precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  3. dreptul la rectificare – dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către a datelor cu caracter personal inexacte/nejustificate, precum și completarea datelor incomplete;
  4. dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”) – se aplică anumite condiții; Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;
  5. dreptul la restricționarea prelucrării, în anumite condiții;
  6. dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către alt operator de date, în masura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  7. dreptul la opoziție
    • în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos;
    • în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află persoana vizată, ca datele care o vizează sa fie prelucrate în temeiul interesului legitim al său, în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
    • în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
  8. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate – dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o masură semnificativă;
  9. dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugam să vă adresați la adresa de email: contact@trifpieseutilaje.ro

8. Modificari in politica de confidentialitate

Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidențialitate. În cazul unor modificări majore pe viitor, vei fi înștiințat pe email (dacă este posibil) sau prin afișarea unui mesaj specific pe site