Termeni și condiții

Înainte de a utiliza sau obține orice materiale, informații, servicii prin intermediul acestui magazin online, vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile Generale de Utilizare (TCGU).

1. Informații administrator magazin online

TRIF FARMTECHNIK S.R.L. cu sediul în localitatea Roman, județul Neamț, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J27/490/2018, Cod de Identificare Fiscala RO39355793, denumită administrator al site-ului www.trifpieseutilaje.ro.

2. Acceptare TCGU

Administratorul vă oferă accesul în magazinul online și utilizarea acestuia, sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor termeni și condiții.  Prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, materiale, informații sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastră sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții Generale de Utilizare.

3. Drepturi de autor

Vizitatorul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu vă descărca/utiliza conținutul magazinului www.trifpieseutilaje.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al administratorului întrucât reprezintă proprietatea administratorului, fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială.

4. Perfectarea contractului la distanță, valabilitate

  • Odată cu lansarea comenzii de pe trifpieseutilaje.ro, cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul își derulează activitatea.
  • Prezentul contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către administrator. Confirmarea se efectuează verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
    TCGV trifpieseutilaje.ro  stau la baza contractului astfel perfectat.
  • Administratorul nu consideră sub nici o formă o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

5. Prețuri, modalități de plată, facturare

  • Prețurile sunt afișate pe pagina dedicată fiecărui produs, conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare.
  • Prețul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.

Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii:

a) Plata ramburs – Se poate efectua plata ramburs la curierul FAN Courier. Atunci când ridicați coletul plătiți numerar și primiți, de la firma de curierat, chitanța pe firmă sau persoană fizică, în funcție de cum ați optat la plasarea comenzii.

b) Plata prin transfer bancar – Efectuați plata direct în contul nostru bancar. Vă rugăm să folosiți ID-ul comenzii dvs. ca referință de plată. Comanda dvs. nu va fi expediată până când fondurile nu vor fi achitate în contul nostru.

6. Stocuri, garanție, returnare

6.1 Stocuri

Produsele sunt disponibile în stoc dar pot exista situații de out of stock (stoc zero) pentru cele cu mișcare lentă. În funcție de solicitări, se asigură refacerea stocurilor. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clienții sunt informați corect, conform termenilor și condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate înainte de confirmarea livrării. Rareori, pot apărea erori de comunicare în acest sens.

6.2 Garanție

Garanția se acordă conform prevederilor Legii 449/2003 precum și a celorlalte acte normative incidente în materie: HG 457/2003 – republicată, HG 982/2007, fără a fi limitativ prevăzute.

Termenul de garanție decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează ca în cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul va fi reparat gratuit.

Următoarele situații duc la scoaterea produselor din garanție: intervenții sau reparații executate de persoane neautorizate, nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de păstrare și întreținere.

Produsele cu livrare fizică (prin curier) sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la parteneri) și însoțite de factura fiscală, chitanța (eliberată de administrator sau de firma de curierat) și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție).

6.3 Returnarea produselor

Conform legii comerțului electronic  nr. 365/2002, republicată 2006,  „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Aceeași  lege menționează „Consumatorul NU POATE denunța unilateral contracte de furnizare a produselor, în cazul în care acestea au fost desigilate de către consumator”.

În consecință, administratorul ofera clienților săi, posibilitatea să returneze produsele cumpărate, dacă sunt respectate următoarele condiții:

  • produsele  să aibă ambalajul original intact (să fie sigilate);
  • produsele să fie returnate conform procedurii (politica de retur), în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte vreo urmă de uzură/deteriorare.

În ambele situații, clientul suportă cheltuielile de transport și respectă politica de retur prezentată pe pagina amintita în acest capitol (conform legislației din România).

Costurile returnării sunt asumate în totalitate de către administrator doar în cazul în care clientul  constată că produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia).

7. Obligațiile cumpărătorului

  • să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor;
  • să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la data sesizării acestora printr-un email adresat  administratorului;
  • să accepte TERMENII ȘI CONDIȚIILE administratorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea mărfii prin metodele puse la dispoziție, la momentul transmiterii comenzii.

8. Obligațiile vânzătorului

  • să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
  • să livreze produsele în cel mult 30 zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;
  • să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de Confidențialitate”.

9. Litigii

TERMENII ȘI CONDIȚIILE GENERALE DE VÂNZARE (TCGV) se supun legislației române. În caz de litigiu, dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu are efect după înregistrarea reclamației la sediul companiei, se va apela la instanța judecătorească a Tribunalului din localitatea în care firma își are sediu.